Осветители за обозначаване на препятствия в авиацията
Произвежданите от ELTA-R сигнални лампи за обозначаване на препятствия в авиациата отговарят на изскванията на ICAO, FFA и на някои специфични местни разпоредби.
В производство са осветители за нисък и среден интензитет.
Полезна информация:
- ICAO - Annex 14, chap. 6 ‘Visual Aids for denoting Obstacles’
- Презентация за мобилни оператори
- Инсталационни материали за монтаж на ALOL
- Инсталационни материали за монтаж на стена на ALOL7
- Инсталационни материали за монтаж на стена на ALOМ
- Разклонителна алуминиева кутия ELTA DB2
Схеми на свързване:
- Схема на свързване CA5-H
- Схема на свързване CA10-H - Вариант 1
- Схема на свързване CA10-H - Вариант 2
- Схема на свързване CA10-H - Вариант 3
- Схема на свързване CA10-H - Вариант 4
Примерни проекти за сигнализиране на комини:
- Примерен проект - Сигнализация на комини 100м и 120м
- Примерен проект - Сигнализация на комин 180м
- Примерен проект - Сигнализация на комин 140м
- Примерен проект - Сигнализация на комин 325м
Снимки от примерни обекти: ТУК
ALOL 1
ALOL 1 е сигнална лампа предназначена за обозначаване на препятствия в авиацията с нисък интензитет тип А. Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, които съгласно изискваниятана ICAO, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията.
ALOL 2
ALOL 2 е сигнална лампа предназначена за обозначаване на препятствия в авиацията с нисък интензитет тип А или тип B. Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, които съгласно изискваниятана ICAO, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията.
ALOL7
Източник на светлина за обозначаване на препятствия в авиацията с нисък интензитет тип А и тип В. Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, които съгласно изискваниятана ICAO, анекс 14 и FAA – 150/5345-43G, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията.
Контролер за управление - ALCB
Контролерите за управление на светодиодни източници на светлина от тип ALCB съчетават многофункционалност и висока надеждност при управление на осветители с нисък интензитет тип А и тип B.
ALOМ 1
ALOМ 1 е сигнална лампа предназначена за обозначаване на препятствия в авиацията със среден интензитет тип B или тип C. Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, които съгласно изискваниятана ICAO и FAA, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията.
ALOM2
Източник на светлина за обозначаване на препятствия в авиацията със среден интензитет тип А. Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, които съгласно изискваниятана ICAO, анекс 14 и FAA – 150/5345-43G, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията. Корпусът е херметизиран и устойчив на различни атмосферни условия. Не изисква специализирана поддръжка.
ALOM3
Източник на светлина за обозначаване на препятствия в авиацията със среден интензитет тип А и тип B (2 в 1 - 20 000 cd - бял през деня и 2000 cd - червен през нощта). Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, които съгласно изискваниятана ICAO, анекс 14 и FAA – 150/5345-43G, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията. Корпусът е херметизиран и устойчив на различни атмосферни условия. Не изисква специализирана поддръжка.
Контролер за управление - ALCB-M
Контролерите за управление на светодиодни източници на светлина от тип ALCB-M съчетават многофункционалност и висока надеждност при управление на светодиодни източници, на светлина cъс среден и нисък интензитет за обозначаване, на препятствия в авиацията.
CA5
CA5 е система за сигнализация предназначена за обозначаване на препятствия в авиацията с нисък интензитет тип А и тип B. Тя има вграден контролер с постоянно или променливо токозахранване. Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, които съгласно изискваниятана ICAO, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията.
CA5H
CA5H е система за сигнализация предназначена за обозначаване на препятствия в авиацията с нисък интензитет тип А и тип B, c изнесен контролер с постоянно или променливо токозахранване. Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, с височина до 45 метра, които съгласно изискваниятана ICAO, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията.
CA10H - система за сигнализация
CA10H е система за сигнализация, предназначена за обозначаване на препятствия в авиацията с нисък и среден интензитет за обекти свисочина до 108 метра.
SAM-03
SAМ-03 е сигнална лампа с автономно слънчево токозахранване, предназначена за обозначаване на препятствия в авиацията с нисък интензитет тип А. Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, които съгласно изискваниятана ICAO и FAA, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията. Използва се в случаите, когато на обекта липсва токозахранващо напрежение или неговото осигуряване и поддръжка не са ефективни.
SAM-07
SAМ-07 е сигнална лампа с автономно слънчево токозахранване, предназначена за обозначаване на препятствия в авиацията с нисък интензитет тип А или тип B. Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, които съгласно изискваниятана ICAO и FAA, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията. Използва се в случаите, когато на обекта липсва токозахранващо напрежение или неговото осигуряване и поддръжка не са ефективни.
SAМ1 и SAM2
Осветителите от тип SAМ са сигнална лампа с автономно слънчево токозахранване, предназначена за обозначаване на препятствия в авиацията със среден интензитет тип B. Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, които съгласно изискваниятана ICAO и FAA, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията. Използва се в случаите, когато на обекта липсва токозахранващо напрежение или неговото осигуряване и поддръжка не са ефективни.
SAМ3 и SAM4
Осветителите от тип SAМ са сигнална лампа с автономно слънчево токозахранване, предназначена за обозначаване на препятствия в авиацията със среден интензитет тип B. Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, които съгласно изискваниятана ICAO и FAA, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията. Използва се в случаите, когато на обекта липсва токозахранващо напрежение или неговото осигуряване и поддръжка не са ефективни.
SAM5 и SAM6
Системата от тип SAМ5 и SAM6 са сигнална сшетодиодна система с автономно слънчево токозахранване, предназначена за обозначаване на препятствия в авиацията със среден и нисък интензитет тип B. Този тип оборудване е предназначено за инсталиране върху високи сгради, кули, стълбове и други, които съгласно изискваниятана ICAO и FAA, трябва да бъдат обозначени като препятствия в авиацията. Използва се в случаите, когато на обекта липсва токозахранващо напрежение или неговото осигуряване и поддръжка не са ефективни.
SAB
Авиационната маркираща лампа SAB представлява светодиоденизточник на светлина с автономно слънчево токозахранване. Лампата е изключително компактна със специалнаконструкция за по-ефективно използване на слънчеватасветлина в географски ширини под 55°. Корпусът e херметизиран и устойчив на различни атмосфернивлияния. Не се изисква специализирана поддръжка.
ALOL B (индуктивен маркер)
ALOL B e маркиращa LED лампa от индуктивен тип, предназначена за обозначаване на променливотокови високоволтови далекопроводи, като препятствия в авиацията. Маркиращата лампа за въздухоплавателни средства е без поддръжка и ниско тегло. Работи на принципа на магнитната индукция от променливотоковата захранваща електропреносна линия (еднолинейна) с LED технология за излъчване на светлина, оборудвана с вътрешен фотосензор за автоматично активиране през нощта.
Маркираща сфера за препятствия в авиацията
МАРКИРАЩАТА СФЕРА ЗА ПРЕПЯТСТВИЯ в авиацията е предназначена да предупреждава пилотите на летателни апарати през деня. Използва се обозначаване на високи линейни обекти като: надземни проводници, далекопроводи, комуникационни проводници, проводници пресичащи реки, езера, фиорди, долини, пътища, железопътни линии, строителни площадки и тръбопроводи. Маркерът може да се види на разстояние от 1250 m. OMS е изработена в съответствие с препоръките на Международната организация за гражданска авиация (ИКАО), приложение 14, глава 6.
Серия SA-2B-M
Авиационната маркираща лампа с автономно слънчево токозахранване тип SA2B-M специално е разработена за географски ширини над 40°. Тя представлява напълно херметичен светодиоден източник на светлина. Монтира се по летищата и е предназначена за навигация при рулиране на самолети и хеликоптери.