Услуги по поддръжка в извънгаранционен срок
Стандартно след изтичане на гаранционния срок на клиентите, обслужвани с договори за комплексно обслужване се предлагат договори за абонаментен сервиз.
С договорите за абонаментен сервиз и техническо обслужване ELTA-R гарантира на своите клиенти непрекъсната работоспосбност на закупеното оборудване (система). В договорите строго са регламентирани всички задължителни норми и всички дейности осигуряващи качественото изпълнение на услугите:
- срок за отстраняване на неизправност или повреда : 2, 4, 8 или 24 часа (в зависимост от договорните условия);
- минимален задължителен период за провеждане на профилактичните преглади: всеки месец, на всеки 3, 6 или 12 месеца;
- задължителни дейности и превантивни мероприятия по време на профилактиката: диагностика и тест на всички управляващи и периферни блокове, проверка на всички настройки, конфигурации и бази данни, архивиране на системните файлове и оперативната информаци, анализ и оценка на състоянието на оборудването (системата) с издаване на съответните доклади и препоръки;
- преконфигуриране на оборудването ( системата ) при необходимост или при желание на клиента;
- фиксирани цени на ремонтните дейности и резервните части за целия срок на договора;
- безплатни консултации и техническа помощ свързани с обслужването, работата, разширението и модернизацията на оборудването (системата);
- денонощен телефон за връзка;
- дейности по консервиране и разконсервиране на оборудването (системата) при сезонна работа.
Услугите по поддъжка в извънгаранционен срок са в непрекъснат режим 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.
За допълнителна информация:
- тел.: +359 2 8122904
- ел.поща: service@elta.bg