Услуги по поддръжка в гаранционен срок
При закупено оборудване от магазинната мрежа или от дистрибутор на компанията стандартно ремонтите се извършват след предоставяне на оборудването или на отделни модули от него в централния сервиз или в някоя от сервизните бази в страната. Ремонтите се извършват в кратки срокове - до 48 часа.
При закупено оборудване или система чрез договор за комплексно обслужване директно с ELTA-R на клиента се гарантира непрекъсната работоспосбност на доставеното оборудване или система. В този случай отстраняването на повредата е на място при клиента като стриктно се изпълняват:
- Срок за отстраняване на неизправност или повреда до 24 часа (възможно е съкращаване на срока);
- Безплатни консултации и техническа помощ свързани с обслужването, експлоатацията, разширението и модернизацията на оборудването (системата);
- Денонощен телефон за връзка - само за клиенти с денонощен режим на работа.
За допълнителна информация:
- тел.: +359 2 8122904
- ел.поща: service@elta.bg