Абонатни услуги, предоставяни от АТЦ тип ELTA 40
УСЛУГИ, ПРЕДОСТАВЯНИ НА АБОНАТИТЕ
- Автоматична вътрешна връзка
- Обратно запитване при вътрешна връзка
- Последователно превключване (пинг-понг) от един на друг абонат при вътрешна връзка
- Конферентен разговор между трима вътрешни абонати
- Прехвърляне на разговора при вътрешна връзка
- Автоматична изходяща връзка
- Обратно запитване при изходяща връзка
- Последователно превклюяване (пинг-понг) между абоната и съединителната линия или между две съединителни линии
- Конферентна връзка между абонат и съединителна линия или две съединителни линии при обратно запитване при изходяща връзка
- Прехвърляне на разговора при изходяща връзка
- Входяща връзка чрез телефонистка или специален абонат
- Автоматична входяща връзка Обратно запитване при входяща връзка
- Последователно превключване между абонати или съединителни линии при входяща връзка
- Конферентен разговор между трима при входяща връзка
- Прехвърляне на повикването при входяща връзка Прехвърляне на разговора при входяща връзка
- Незабавна преадресация
- Преадресация след време (20 s)
- “Следвай ме”
- Отнемане на повикването
- Дежурна линия
- “Не ме безпокой” за всички видове връзки
- “Не ме безпокой” за входяща връзка
- “Не ме безпокой” за вътрешна връзка
- Събуждане (напомняне) по телефона
- Уведомяване за ползване на допълнителен вид услуга
- Директорско-секретарски функции
- Предоставяне на съединителна линия за индивидуално ползваване
- Серийни номера
- Съкратени номера за общо ползване
- Незабавно повикване след освобождаване на викания абонат (Изчакване на зает абонат)
- Музика за изчакване
- Предупреждение за новопостъпило входящо повикване
- Намеса
- Защита от намеса
- Групиране на абонатите за достъп по съединителните линии
УСЛУГИ, ПРЕДОСТАВЯНИ НА ОПЕРАТОРА ЧРЕЗ СИСТЕМНИЯ ТЕЛЕФОН
- Индикация на реалното време
- Индикация на набрания номер, на номера на вътрешния абонат, на номера на съединителната линия и кода на ползваната услуга
- Индикация за състоянието на търсения абонат
- Подреждане на повикванията на “опашка”
- Задържане на разговора (паркиране)
- Прехвърляне на разговора
- Последователно превключване (пинг-понг)
- Конферентен разговор
- Автоматично повторение на последния набран номер
- Намеса с тикер
- Мелодичен звънец
- Команди и процедури по администриране, конфигуриране и диагностика на системата
- Команди по регистрация на такси и разпечатване на квитанцииKодовете и процедурите за ползване на абонатните услуги са описани в техническата документация, придружаваща изделието.
При извършване на монтажа и конфигурирането от фирма ELTA-R, на обслужващия персонал се извършва съответното обучение на място, включващо запознаване с всички процедури и кодове, необходими за експлоатацията на централата.